Efektivní helpdesk a ticketový systém

  • Získejte plnou kontrolu nad požadavky a tickety.
  • Mějte přehled o jejich plnění a vývoji.
  • Snadno rozdělujte požadavky těm správným řešitelům.

Jediný nástroj, který budete na péči o libovolné požadavky potřebovat.

Zvyšte spolupráci a dejte moc všem týmům, aby dodávali skvělé služby

Automatizujte rutinu a libovolná workflow přesně na vaše potřeby

Vytvářejte lepší vztahy unvitř i venku. Budujte skvělou spolupráci.

Automatické notifikace o všem důležitém

Neustálý přehled o prioritách všech účastníků.

Naše řešení

Komplexní řízení helpdesk požadavků a ticketů

Mějte přehled o stavu a vývoji všech záznamů.

  • Přehled o všech záznamech, jejich prioritě a stavu na jedné obrazovce
  • Snadná práce s požadavky, změnami a předáváním mezi řešiteli
  • Nastavení všeho na míru vaší organizaci

Co vám to přinese?

Všechny vaše tickety můžete mít jako na dlani.

  1. Získáte přehled o požadavcích a ticketech napříč vaší organizací.
  2. Snadno určíte priority a budete sledovat jejich plnění.
  3. Automatické notifikace se postarají o to, aby rešitelé věděli o všem podstatném.
  4. Nastavení celé aplikace, oprávnění a možností na míru a potřeby vaší organizace.
  5. Všechna vaše data chráníme a bezpečně zálohujeme.

Jaký je postup při zavedení?

Potřebujeme jen pár informací. Budete mít hotovo za pár minut..

  1. Pošlete nám seznam vašich uživatelů.​
  2. Řeknete nám, jaké typy záznamů či požadavků chcete řešit.
  3. Určitě, jakými toky jednotlivý typy či kategorie požadavků mají organizací procházet.
  4. Připravíme vám aplikaci k odzkoušení, kterou si otestujete.​
  5. Jak vše funguje, přejdete do denního provozu.
  6. Pokud vám pomůže reporting, aktivujeme ho.

Spuštění aplikace během jednoho dne.
Jen pár hodin vaší práce a jede to.

Názory klientů

Certifikáty naší platformy

Kontaktujte nás

GETMORE, s. r. o.
Vyšehradská 1349/2, 128 00 Praha 2
IČ: 25577581, DIČ: CZ25577581