Efektivní řízení vašich porad

  • Získejte plnou kontrolu nad odpovědností za úkoly v poradách.
  • Mějte přehled o plnění a vývoji zadaných úkolů.
  • Snadno dejte všechny klíčové informace těm správným lidem.

Využijte čas strávený na poradách efektivně.

Automatické notifikace pro zvolené účastníky porady o všem důležitém.

Agenda vytvořená se zapojením účastníků dá jasný program.

Chytré zadávání adresných úkolů přímo na probíhající poradě.

Jasný pohled na vývoj plnění toho, co bylo zadáno.

Neustálý přehled o prioritách všech účastníků.

Naše řešení

Komplexní řízení vašich porad

Mějte přehled o stavu a vývoji vaší porady.

  • Přehled o všech úkolech, poradách a zapojených pracovnících na jedné obrazovce
  • Snadná práce s agendou, úkoly a dalšími záznamy z vašich porad
  • Nastavení všeho na míru vaší organizaci

Co vám to přinese?

Všechny vaše porady můžete mít jako na dlani.

Spočítejte si, co to přinese...

  1. Získáte přehled o agendách a úkolech napříč vašimi poradami.
  2. Vtáhnete do porad celý váš tým už při tvorbě jejího programu.
  3. Snadno určíte priority a budete sledovat jejich plnění.
  4. Automatické notifikace se postarají o to, aby rešitelé věděli o všem podstatném.
  5. Nastavení celé aplikace, oprávnění a možností na míru a potřeby vaší organizace.
  6. Všechna vaše data chráníme a bezpečně zálohujeme.

Jaký je postup při zavedení?

Potřebujeme jen pár informací. Budete mít hotovo za pár minut..

  1. Pošlete nám seznam vašich uživatelů.​
  2. Řeknete nám, jaké typy porad chcete řídit.
  3. Připravíme vám aplikaci k odzkoušení, kterou si otestujete.​
  4. Jak vše funguje, přejdete do denního provozu.
  5. Pokud vám pomůže reporting, aktivujeme ho.

Spuštění aplikace během jednoho dne.
Jen pár hodin vaší práce a jede to.

Názory klientů

Certifikáty naší platformy

Kontaktujte nás

GETMORE, s. r. o.
Vyšehradská 1349/2, 128 00 Praha 2
IČ: 25577581, DIČ: CZ25577581